ADEVARATA FAȚĂ A MIRELEI RETEGAN. Povestea succesului peste noapte

10395_995906050470574_3622896812936995142_n-1

M-am îndrăgostit de Zurli de la primul spectacol. De fapt, ca să fiu super sinceră, fascinația a fost pentru Retegan, femeia care are franciză pentru energie în România.  Am povestit despre prima noastră întâlnire aici.

De Gașca Zurli aveam să mă lipesc iremediabil câteva luni mai târziu, când am fost 5 zile în turneu. Am mers cu ei cu microbuzul și am râs cât nu o făcusem în ultimii 5 ani. M-am întors acasă cu un zâmbet de ziceai că am stat în Maldive o lună.

Oficial, povestea mea  ca PR la Zurli a început anul trecut, pe 1 iunie.

Fără legătură cu apariția mea, Zurli a explodat în ultimul an. Sute de spectacole, turnee, workshop-urile Mirelei, evenimente caritabile, punctul culminant fiind de 1 iunie când 10 mii de fani au venit pentru show-ul Gașca Zurli.

Zâmbesc de fiecare dată când primesc întrebarea de la bloggeri și ziariști: „Cum a apărut acest succes peste noapte?”

Măi oameni buni, nu e nimic apărut cât a dat Zâna Bună din baghetă. Sunt 10 ani de muncă, mii de ore de repetiții, zeci de mii de kilometri prin țară. Lucrez de 21 de ani în televiziune și știu că succesul se măsoară în cifre. La Zurli sunt nerușinate: sute de mii de spectatori, peste 100 de milioane de vizualizări pe YouTube, 50 de mii de fani pe Facebook, milioane de utilizatori pe site. Retegan vede lucrurile diferit. Pentru ea, importante sunt îmbrățișările. Din seria, nu există femei prea slabe, nu există nici îmbrățișări prea multe. Nu există copil să treacă pe lângă ea și să nu îl ia în brațe.

De ce Gașca Zurli e un fenomen național? Pentru că nu e o invenție după rețete de marketing. Femeia asta neobosită a clădit totul singură de la zero pentru că a vrut ca Maya, fata ei, să aibă cele mai frumoase petreceri din lume. De aici până la milioane de copii fascinați nu a mai fost decât un pas. Unul de 10 ani. 🙂

„Cum e la Zurli”, mă întreabă lumea? Din afară totul pare ușor. Munca din spate, publicul nu trebuie să o simtă. În laboratoarele care duc magia în fiecare show se lucrează intens.

Ziua începe pe la 5, 6 dimineața când se trezește Retegan. Până la 8 a scris un text pentru blog, a dat 10 e-mailuri către toată echipa și am vorbit deja la telefon de 2 ori. La 8 jumătate iese din casă și se mai întoarce noaptea.

La birou, după ora 10, Roxana și Emmy, 2 tinere domnițe preiau sute de mesaje pe Facebook, comenzi și telefon. Amalia coordonează toată treaba și știe în fiecare clipă tot despre tot (de la ce haine trebuie curățate, care sunt întâlnirile Mirelei, cum sunt toate sălile de spectacol din România), Marius stă în lumea lui în studio, trage voci sau montează ceva pentru YouTube, Fifi pe canapea în șosete, cu laptopul în brațe și Facebook-ul în față. E o liniște pe care oamenii nu o bănuiesc. Când apare Retegan se colorează treaba, încep discuțiile și hohotele de râs. Râsul e sarcina de serviciu, dacă n-ai umor nu ai cum să reziști. Când vine Gașca Zurli la joacă orice urmă de liniște, pe o rază de kilometri buni, dispare. Fetița Zurli, Yuppi, Truli, Clopoțel, Zdrăngănel, Tura Vura și Zâna Bună sunt cele mai iubite personaje de animație pentru copii din România. Sunt reale, copiii le văd la spectacole, pot să le atingă. Fiecare pleacă acasă cu o îmbrățișare, un autograf și o fotografie.

Spre seară fiecare se duce la casa lui. Și Retegan. Mă sună cu o voce obosită după o super zi plină:

– Auzi Fifi, mâine o să stau acasă, nu fac nimic, vreau să mă odihnesc.
– Foarte bine, Mirela.

A doua zi, la 6 jumătate, mesaj pe Facebook de la ea:

– Dormi?
– Nu (scriu cu ochii închiși deja).
– Auzi, am o idee… mă suni?

Deja a scris un text pentru blog, a dat 10 de e-mailuri către toată echipa și e gata iar să cucerească lumea.

La anul pregătește ceva fabulos, un eveniment care va strânge 50 de mii de familii din toată România.

Viitorul sună Zurli.

 

4 gânduri despre &8222;ADEVARATA FAȚĂ A MIRELEI RETEGAN. Povestea succesului peste noapte&8221;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.