Armani Jeans: Lectia simplității pentru tineri

 

12079835_872842672790834_8980377846840113764_o

* text de Mihaela Calin

Zilele trecute, al doilea dintre brandurile Armani s-a aratat la Bucuresti, acolo unde ii este locul, intr-un mall din nordul capitalei. Asta pentru ca este vorba despre linia Armani Jeans, un sub-brand care are la baza jeansii, deci denimul, si care a fost creat in anii ’80 de Giorgio Armani pentru o categorie mai tanara, de pana in 30 de ani.

12079564_873624076046027_3546134585415730934_n

Pentru mine este fascinanta nu atat celebritatea brandurilor Armani, cat mai degraba coerenta lor. Dupa ce s-a dus catre categorii diferite de public si catre materiale de toate standardele si la toate preturile, dupa ce s-a apucat sa faca si ochelari, si ceasuri, dar si mobile, si hoteluri de lux, brandul Armani este extraordinar de usor de identificat in lumea asta stufoasa a modei. Este si acum brandul simplitatii.

12015136_870757819665986_648111692781566921_o

12068788_872847092790392_1402553025096249538_o

Giorgio Armani are acum 81 de ani. A creat casa lui de moda in 1975, adica acum 40 de ani si daca te uiti in portofoliul lui iti dai seama ca omul avea o idée pe care si-a dorit sa o spuna lumii. Si asta face si acum. Banii au venit in urma lucrurilor pe care le-a facut foarte bine, pentru ca a avut curaj sa incerce lucruri noi, dar si pentru ca oamenii i-au inteles mesajul.

12028718_872841452790956_4460058396697585402_o

Giorgia Armani: “Dacă ai o haină calitativă şi la un preţ bun, te vei simţi mai bine îmbrăcat, decât în una ieftină.” Si tot Armani spunea “Scopul meu este să-i fac pe oameni să-şi rafineze stilul prin hainele mele, fără a deveni victimele modei.” Armani nu este asadar despre arta-manifest, despre mesaje care schimba lumea, despre hainele care au dus feminismul mai departe. Este mai degraba despre nevoia omului de a se imbraca si intrebarea “Cu ce?”. Simplu! Asta a invatat lumea de la Giorgio Armani. Haina trebuie sa fie croita simplu si pe masura ta, materialul trebuie sa fie confortabil (si asta inseamna de calitate!), iar tinuta ta trebuie sa fie aleasa in functie de varsta ta si de nevoile tale zilnice. Tocmai de aceea la un moment dat si-a si diversificat brandul si a ajuns sa creeze brandul Armani Jeans, care imbraca oamenii tineri cu ce le place lor, dar cu stil. Adica cu Jeansi bine croiti si din material de calitate.

12027109_872396999502068_4229201905500001945_o

Eu am si personal un motiv pentru care sa ii multumesc din suflet batranului si stilatului Giorgio Armani. Ma bucur ca a adaptat sacoul barbatesc femeilor. Facuse treaba buna si Coco cu celebrul deux piece, dar sacoul cambrat pe talie ne-a facut sa ne asezam la masa negocierilor cu partenerii barbati privindu-I in ochi, de la egal la egal.

A, si inca un sfat de la Giorgio Armani: “Cel mai bine e să purtaţi hainele de culoare neagră şi albastru închis. Aceste culori te fac să arăţi mai bine făcut şi mai suplu.”

Atat de simplu!

 

 

Un gând despre &8222;Armani Jeans: Lectia simplității pentru tineri&8221;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.