* guest post de Anita Panait
Marco Calcinaro, CEO Cesare Paciotti: “Noi credem ca tocul inalt e extensia fireasca a piciorului unei femei”
Nimic mai adevarat. Eu, ca si alte milioane de femei, recunosc: nici o pereche de pantofi in plus nu e de prisos. In opinia mea, cel mai important accesoriu din garderoba unei femei. Poate scoate din anonimat si cea mai banala tinuta.
De aici a pornit cumva si povestea brandului Paciotti. Acum mai bine de 65 de ani, intr-un mic orasel din Italia. O tara reper in industria mondiala de fashion: din pasiunea unei familii pentru pantofii statement. Mai intai, ca atribut al barbatilor eleganti, cu personalitate, apoi, ca o extensie fireasca, au creat si colectii pentru femei. Ghidati de obsesia pentru perfectiune, membrii familiei Paciotti detine astazi unul dintre cele mai iubite branduri din toata lumea.
Am fost bucuroasa sa aflu ca magazinul din Bucuresti este unul dintre cele mai vechi din retea, reusind sa cucereasca romancele si dupa 20 de ani.
Cesare Paciotti este primul magazin monobrand amenajat pe Calea Victoriei – artera comerciala legendara, ce aduna cele mai multe magazine si marci high fashion, de lux sau de nisa, din toata tara.
20 de ani. O aniversare importanta pentru un brand de lux in Romania. Pe care au decis sa o puncteze pe masura, in cadrul unui eveniment cu clasa si oameni alesi.
Am stat de vorba cu CEO-ul companiei, Marco Calcinaro, nepotul celebrului Cesare Paciotti. Sa aflu mai multe despre secretul de a transforma orice pantof intr-o arma de seductie. Dar si despre noua colectie anuntata.
“Sa avem un magazin deschis de 20 de ani este o mandrie si o bucurie pentru noi. Sunt putine magazine deschise cu atat de mult timp in urma. E o dovada de fidelitate atat din partea partenerului local cat si din partea clientilor. Cel mai mare premiu pentru noi. Cea mai buna recompensa pentru munca noastra este sa ii vedem pe cei care ne poarta ca revin mereu in cautarea pantofului perfect.
Pantofii nostri nu te lasa indiferent. Nu iti pot placea. Ii iubesti la nebunie sau nu. Nu exista cale de mijloc.
Ce inseamna succesul pentru brandul Paciotti?
Sa vedem ca oamenii care ne poarta pantofii revin mereu. Si chiar daca o colectie poate fi mai reusita decat alta, clientii nostri gasesc mereu un pantof pe care sa il iubeasca.
Ce imi puteti spune despre noua colectie?
Iarna asta am lucrat la o linie speciala. Colectia pentru femei, de exemplu, e o revenire la ADN-ul brandului. Extravaganta. Excentricitate. Personalitate puternica. Cine incalta o pereche de pantofi Paciotti se va face remarcat oriunde merge. Si va face toate capetele sa intoarca.
Am integrat in noua colectie si pantofi ce pot fi purtati de zi cu zi, sa ne apropiem putin si de un public care cauta un pantof frumos, dar nu neaparat foarte elegant, cu toc inalt. In general, cei care poarta pantofii Paciotti, isi cumpara hainele in functie de incaltaminte. Aducem si cateva modele cotidiene, care sunt mai usor de asortat si purtat in orice context. Noi credem ca tocul e extensia fireasca a piciorului unei femei. Femeia pe care Cesare Paciotti o venereaza, adora sa fie o aparitie, sa nu treaca neobservata, fie ca e vorba de o calatorie intr-un loc nou, fie ca e vorba de un eveniment cu covor rosu sau o “simpla” aniversare in familie.
* Anita Panait este managing Partner la Koon, owner la calatorii360.ro si de astazi contributor la fifistie.ro.